20. 9. 2013.

Life Crossroad

Iliti životna raskrsnica. Ovo će biti jedan totalno drugačiji post, jer se naprosto nalazim na jednoj raskrsnici, kojoj sam već odabrala put. Ali..? Ne morate ovo čitati, ja naprosto imam potrebu u ove kasne sate da istresem sve ono što mi leži na duši već dugo. :)

Odredila sam svoj put još u junu, međutim kako se približava momenat kada treba da krenem na taj put, u glavi mi stoji zilion upitnika. Jesam li prebrzo odlučila? Idem li glavom kroz zid? Hoću li ja to moći? Da li sam se možda precijenila?...
'Legla' sam da spavam u 10 sati, kontam, opustim se, zaboravim, mislim sutra, jutro je pametnije od večeri. Onda ustanem u pola 2, otvorim hladno pivo, zapalim cigaretu, zujim kroz prozor i mislim 'Da mi je sad ovde neko ko me ne poznaje. Kažem mu sve što mi je na duši, i nikad ga više ne vidim.' Onda upalim laptop, po hiljaditi put pregledam sve blogove, izvrnem forum, ali crvić u mozgu svrbi li, svrbi. I, puf, odlučim ovde da se istresem. Sutra će me vjerovatno biti sramota zbog ovog posta, ali who cares, mogu ga obrisati.
Milion ljudi prije mene je prošlo kroz ovo, milion ljudi će i poslije mene proći, ali JA nisam. JA tek trebam. Nikada nisam imala podršku najbližih ni za šta. Za šta god sam se uhvatila, bila sam sputavana. Ali kada inat u meni proradi, u kombinaciji sa Ovnom, sama protiv svih. I znate šta? Uspjela sam sve za šta su mi govorili da neću uspjeti. I znam da ću uspjeti i ovo. Hoću. U inat onima što me potcjenjuju. I u inat samoj sebi što ih slušam. Svoj put sam sama birala, sama ću ga i preći.

Uh, malo mi je lakše. Ne zamjerite, pisana riječ mi nikada nije bila jača strana, bolje se snalazim verbalno. Ipak, hvala što ste pročitali ovaj produkt mog malog mozga, srž, pretpostavljam, nisam dosegla, ali 'ebi ga. Jutro je pametnije od večeri. :)

Veliki poljubac i zagrljaj od vaše Mie

2 коментара:

  1. Samo radi onako kako ti unutrasnji glasic kaze. :) I da nije pravi put uvijek se moze pronaci precica do onog pravog. Covjek se uci dok je ziv,tako i ti ako si pogresila nece ti to odmoci i docices do pravog resenja jer uvijek kazu- ko zna zasto je to dobro. Imala sam slicnu situaciju i bolju stvar nisam mogla uraditi za sebe. :)
    Slucajno naletih na ovaj post pa da kazem koju. :D Sve najbolje. :)

    ОдговориИзбриши

Colourful comments