4. 7. 2013.

May & June favorites

Priznajem. Guilty as hell! Nisam pisala 3 mjeseca. Opravdani razlozi. Bla bla. Ljenost je najgora bolest!
Danas ću da vam pišem o favorite proizvodima koja sam koristila zadnja 2 mjeseca. Ako vas zanima recenzija nekog određenog proizvoda, slobodno se izjasnite u komentaru.

O Rexona dezodoransu neću pisati, već sam pisala ovdje.

Kao što i same vidite, ima jako malo šminke, jer bukvalno sve od šminke što sam kupila u zadnja 2 mjeseca me razočaralo, počevši od Loreal Telescopic maskare, Bourjois ruževa, Essence prajmera itd, da ne nabrajem više, žalim za bačenim parama.

Pa da vam predstavim proizvode


Balea Bodybutter sa mirisom kakaa je nešto što definitivno više nikada neću kupiti, iako ga volim. Razlog-komarci i ostale bube koje lete na mene čim izađem iz kuće, prethodno namazana ovim buterom. Drugih zamjerki nemam. Gust je, malo se teže nanosi i razmazuje, ali je jako mala količina dovoljna da se namaže cijelo tijelo. Miris nije toliko jak, ''gušeći'' što ja volim da kažem. Koristim ga skoro svakodnevno zadnja 2 mjeseca, i vidite i same koliko sam ga potrošila. Cijene se ne sjećam, ali znam da je bilo nešto sitno.



Becutan mlijeko za tijelo...mmm...obožavam ga! Izuzetno hidratantan, rijedak, male količine su dovoljne da se namaže, ja njime mažem noge poslije depilacije ili brijanja i izrazito suhe dijelove kože. Nemam apsolutno nikakvu zamjerku, ovo je mi je treće pakovanje u zadnja 2 mjeseca, mislim da to sve govori. Divan bebeći miris koji naprosto obožavam, vrati me u mlađe dane. :D



Ovog ljepotana sam upecala prije 2 sedmice u CM-u, bio je snižen 50%. Riječ je o s.Oliver woman Selection toaletnoj vodici. Otvara se notama bergamota, limete, nektarina i pečenih jabuka, bijelog božura, i jamina. Baza odiše toplim tonovima cedra, ambera i mošusa. Sve u svemu nježan, postojan i elegantan parfem, moj trenutni izbor za svaki dan, pogodan i za veče, i za mlade i za gospođe u godinama. Preporučujem!




Ehh, šta reći? I'm in love with Alien. Sinonim za savršen parfem. Meni je nezamjenjiv, najbolji parfem koji sam ikada probala ili imala. Božanstven miris, dugo postojan, zanimljiva bočica, ma sve naj naj. Ja ga lično smatram 'zimskim' parfemom, jer je malo teži, mislim, špricala bi ja njega non stop, ali ne znam kad ću opet biti u prilici da ga priuštim. Ovo je nešto što vrijedi svake pare! ;)


Collistar prajmer za oči i lice sam dobila u obliku testera kao poklon, i zažalila što ga nema u slobodnoj prodaji. Glatke je i lagane teksture, lako i ravnomjerno se nanosi i razmazuje, ne ostavlja fleke, i ima zaštitni faktor 10. Ne pomjera se sa lica 10-12 sati (izdržala sam čitavu svadbu bez popravljanja sminke), iako ima samo 10ml, vjerujte, ima tu dosta materijala. Koristim ga od polovine maja, i još mi je ostalo nešto manje od pola tubice. I want it again sooo bad!




Bourjois rumenilo iz nove kolekcije, riječ je o nijansi Rose de Jaspe 95. Praktično pakovanje, dolazi sa četkicom koja ničemu ne služi, pa sam je odmah eliminisala. Ova kolekcija ima zaista dosta predivnih nijansi, ja sam odabrala baš ovu zato što nemam nijedno rumenilo sa shimmerom. Dumb me. Nema ni ovo. To sam primijetila tek kad sam ga sutradan nanijela. Ali predivna boja i miris su potisnuli žal za shimmerom, i počela sam svakodnevno da ga koristim. Što se tiče postojanja, sve zavisi od podloge. Meni nekada bude na licu 1-2 sata, nekada čak 7-9 sati. Iako je riječ o jako malom pakovanju, samo 2.5gr, ja ga koristim već mjesec i po svakodnevno, i na njemu uopšte nema tragova četke. Po slobodnoj procjeni, koristiću ga još jedno godinu i po. Jeste li vi probale neko rumenilo iz ove kolekcije? Preporučite.



Clarins Joli Rouge 705 Soft berry je definitivno moj mezimac ovo ljeto (pored nude ruževa). Isto mi je stigao kao poklon-tester u malom pakovanju, ali ću definitivno da ga kupim kad potrošim. Iako piše da je boja soft berry, meni na usnama izgleda kao boja mesa, sa rozikastim podtonom. Hidrantan je, dugotrajan i što je meni najvažnije, ne lijepi usne i ne ostavlja tragove poslije skidanja.






I za kraj, moji novi drugari ovo ljeto će biti ova tri ljepotana. Gabrini C 01, Gabrini N 04 i Golden Rose 329. Ono što mogu da kažem za sva tri laka jeste da su jako tečni, rijetki, te da su za potpuno prekrivanje potrebna 3 sloja. Što se tiče boja, C 01 je divna bebi roza boja, jako nježna i odlično ide uz preplanulu kožu. Njega sam čak nanijela u 5 slojeva, jer ni 3 nisu dovoljna. Ali kad vidite kako divno stoji na rukama, opet biste ga mazale u 5 slojeva. N 04, zaista ne znam šta mi bi da ga uzmem, ljubitelj sam neon lakova, ali žuti mi nekako baš o.O No, šta je tu je, služiće bar za dekoraciju. Što se tiče Golden Rose laka, boja je tamnija nego na slici, nikako nisam mogla da uhvatim njegovu pravu boju, a to je ova:

Međutim, na noktima je dosta drugačija. Već 5 dana ga nosim i NIKAKO ne mogu da skontam da li je to plava boja sa zelenim podtonom, ili je zelena sa plavim podtonom, kad stalno mijenja nijanse. Uglavnom, prava ljetna boja, i ja sam sigurna da ću ga baš nositi ovo ljeto.

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Kakva su vaša iskustva?

Do sljedećeg pisanja,
kiss


2 коментара:

Colourful comments