4. 3. 2013.

Proizvodi koji su me oduševili

Kao što i sam naslov kaže, pisaću o proizvodima koji su me oduševili i koje ću sigurno opet kupiti, uključujući i preparativnu i dekorativnu kozmetiku. Pa, da krenem.


Jedina krema za lice oko koje se ne dvoumim kada kupujem kremu, odmah idem po nju. Izuzetno hidratantna, nije masna, brzo se upija tako da odmah mogu da krenem nanositi podlogu, i odgovara svim tipovima kože. Naročito volim onaj tipičan 'Nivea' miris koji mi nikada neće dosaditi.

Moram da priznam da je ovo prvi put da koristim ovo mlijeko, čitala sam dosta pozitivnih stvari o njemu, pa sam odlučila da i sama isprobam. Zaista, spašava moju kožu ovih dana. Inače imam suvu kožu, a obožavam da se tuširam skroooz vrelom vodom dok se sva ne zacrvenim (znam da nije zdravo, ali šta ću). Naročito mi je suva koža stomaka, a moram da priznam da muku mučim i sa suvim laktovima, tako da nanesem malo deblji sloj i stvarno pomogne. Naravno, moj omiljeni 'Nivea' miris. :)





Da, vjerovatno se čudite zašto nisam stavila i Nivea dezodorans. Stvarno obožavam da eksperimentišem sa dezodoransima, ali Niveini dezodoransi su mi očajni. Zaštita nikakva, miris presladak, smučio mi se nakon drugog nanošenja. Već dvije godine koristim Rexona Motion Sense dezodorans, i stvarno nemam primjedbu, osim što mi je, naravno, dosadio miris. Tada sam upecala ovog ljepotana. Rexona Shower Fresh, moja nova ljubav. Zaštitu od neugodnih mirisa vam ja garantujem :) jer ga ja na sebi osjetim čak nakon 12 sati. A miris... ne mogu da vam opišem. Zamislite nešto najsvježije što postoji, i onda zamislite da ležite na pješčanoj plaži i osjetite miris talasa koji idu prema vama. Ma, nemam riječi. Moje preporuke. :)




Eucerin noćnu kremu sam počela koristi sa.... hmmmmmmm... otprilike 14 godina (krala iz maminog ormarića i trackala na sebe), dok nisam konačno, nakon par godina, sebi kupila svoju ličnu. Mogu vam reći da je ovo jedina noćna krema koju sam ikada koristila, i da je ne planiram mijenjati. Čak i ujutro kad se probudim osjetim miris i mekoću lica. Nećete vjerovati kolika je mala količina kreme dovoljna da ravnomjerno nanesete, jedino što malo sporo upija, ali valjda tako i treba.





Ovaj proizvod je neprocjenjiv. Nakon brojnih razočarenja u sva moguća labela koja još više isušuju usne, Melem mi je postao neophodan. Kunem se u ovaj prozvod. Kada ga ujutro nanesem na usta, nakon 4-5 sati mi jos uvijek bude na usnama. Spas je za ispucale usne, a i odličan je kao podloga za ruž. Ko ga koristi, zna o čemu pričam. Jedina mana je ta što me momak stalno pita: 'Od čega si ti toliko ljepljiva?' :)

 Eveline Glicerin krema za ruke sa kozjim mlijekom je ove zime (ako se uopšte i može nazvati zimom) spasila moje ruke. Predivan miris, vitamin E u kombinaciji sa buterom, nema dalje. Jako brzo se upija, tako da nemate osjećaj kao da ste ruke mazali tovatnom mašću. Dobro hidrira, ali ovo 48h možete okačiti mačku o rep.
5 in 1: intensely moisturizes, deeply nourishes, regenerates, lightens pigmentations, strengthens nails.





Veet Suprem Essence trakice za depilaciju nausnica su zaista najbolje trakice za nausnice koje sam koristila. Obične Veet trakice mi ostave više voska nego što počupaju dlačica, Cera di Cupra nit šta počupaju, nit ostave vosak, Lycia u kompletu sa dlačicama skinu i kožu, tako da su ove sigurno jedine koje ću opet kupiti.




Balea maska za kosu u kutiji, bez silikona je spas za moju jadnu kosu. Kako sam svoju dugu kosu do pola leđa skratila na paž, prvi šok mi je bio kada sam vidjela na šta ličim kad operem kosu, tako da sam je morala početi peglati. Nakon skoro mjesec dana sam primijetila da mi vrhovi opet izgledaju ispucalo, i kako bih spriječila igranje makaza po mojoj kosi opet, kupila sam ovu masku. Prije sam koristila Balea maske u kesicama, i bile su mi odlične, ovu sam bukvalno na blef uzela i nisam se pokajala. Malo teže se ispira, zaista, ali uopšte ne masti kosu, divno miriši i omekša kosu. Ovo pakovanje sam kupila prije 3 mjeseca, i nisam još ni pola kutije potrošila, a koristim je pri svakom pranju (2 puta nedjeljno). Ja je nanosim na cijelu dužinu i na tjeme, trljam 2-3 minute, i ispiram jedno 5-6 minuta.

Essence set za obrve, koji sam prvi put vidjela kod Bamby na blogu, se stvarno pokazao kao odličan. Pošto imam svijetao ten i svijetlu kosu, koristim samo svjetliji dio, dok sestra (tamnoputa crnka) koristi ovaj tamniji, U kutijici dobijete 2 boje, svjetliju i tamniju, četkicu za nanošenje i 3 šablona koja mogu da budu od pomoći ukoliko ijedan šablon odgovara obliku vaših obrva (što kod mene nije slučaj), ali mogu da posluže. :) Boja je postojana, i ako dobro nanesete niko neće primijetiti da su vam obrve 'nacrtane'.





Najveći šok sam doživjela početkom januara, kada sam shvatila da sam potrošila svu svoju maskaru (Bourjois, omiljenu, najbolju!) i nisam je našla u DM-u. Volim da eksperimentišem sa šminkom, ali kada naiđem na proizvod koji mi odgovara, ne želim da ga mijenjam. Kako ne nađoh svoju Bourjois maskaru, odlučim se na ovu varijantu. Mogu vam reći da se nisam pokajala. Volumen, gustina, dužina, apsolutno sve dobijete ovom maskarom. Čak mi se i mnoge skuplje maskare nisu pokazale tako dobre kao ova. Jedini 'problemčić' je debljina četkice, pa malo teže se nanosi na unutrašnji ugao oka, ali se nakon par nanošenja dobro upraksate. :) Zaista dostojna zamjena Bourjois maskari, tako da ću odsad kupovati obe, jer stvarno ne mogu da se odlučim koja je bolja.



Eto, to bi bilo to što se tiče ovog posta, izvinite što nisam stavljala svoje slike, aparat mi se pokvario, a telefon nema baš dobru kameru.

I za kraj, ne mogu a da ovo ne podijelim sa vama! :)



SAY HELLO TO MY NEW BABIES!





Do sljedećeg kuckanja! :)

Ljub,
MIA 









15 коментара:

  1. Nivea mleko mi je odlicno, kao i Essence ILE maskara :)

    A cipele su WOOOOOOOOOOOOW, bas mi se svidjaju! :))

    ОдговориИзбриши
  2. e pa Marija, nije te bilo sto godina :)
    skoro sve isto koristimo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravstveni problemi me spriječili :) Vjeruj, većinu o blogovanju sam sa tvog bloga naučila, tako da me ponekad uhvati panika o čemu da pišem, a što nema kod Bamby :D

      Избриши
  3. morala sam da uzvadim blokče da popišem neke predloge. rexona dezodorans i balea maska sigurno idu na listu "probati"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vjeruj mi, za dezodorans se nećeš pokajati, a za masku mi javi kako ti se pokazala, meni je odlična, pa da razmijenimo utiske :)

      Избриши
  4. Taj Rexona deo moram probati, jer volim samo svjeze mirise, do sada sam koristila njihov linen dry, i on mirise na svjeze i cisto. Eveline glicerini kremu imam,samo ja imam onu u zelenom pakovanju sa alojom, super mi je sto se brzo upija, pa mogu raditi, pisati i kuckati za racunarem,ali nije mi neka njega, za noc pred spavanje stavljam masniju.Essence maskara, Nivea soft, plavo mlijeko i aj volim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je ovaj dezodorans oduševio, sigurno ću ga nastaviti koristiti. Što se tiče kreme, imam i ja tu zelenu isto, za dnevnu njegu su odlične, a ja za noć koristim Balea Urea kremu, odlična je, zaboravila sam je pomenuti u postu, ali je meni definitivno najbolji Pantenol za ruke. :)

      Избриши
  5. Анониман8. 3. 2013. 11:53:00

    Koliko si platila Eucerin kremu i koliko ti traje ako je svakodnevno koristis?
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam tačno, nešto malo iznad 30 km, a može mi biti 3-4 mjeseca.

      Избриши
  6. Obozavam Essence ILE maskara! A moracu da probam i set za obrve :)

    ОдговориИзбриши
  7. Skoro sve proizvode koristim i fantasticni su :-) Navrati kod mene :-*

    ОдговориИзбриши

Colourful comments