3. 11. 2012.

Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick

Nakon silnog razocarenja koje sam dozivjela neki dan kada sam usla u parfimeriju Refan (jedinu u Banja Luci gdje mozete naci Golden Rose kozmetiku) i trazila ruz GR 126, i prodavacicinog odgovora da taj ruz ne postoji, odlucim opet danas da odem u istu parfimeriju, ali na drugom kraju grada. Ulazim puna nade da ga MOZDA ima, jer sam se u medjuvremenu ubijedila 100 puta da taj ruz postoji. Pitam prodavacicu za ruz Golden Rose 126, ona prica istu pricu, taj ruz ne postoji. Ja namjestam tuzno razocaranu facu i govorim da taj ruz postoji. Ona uzima katalog, lista, lista, i sva srecna vrisnu: Ima gaaaa! Nasla sam gaaa! Evo gaaaa, 126! Ja opusteno stojim, mislim, znam da ima, jel. Govorim joj, pa dobro, dajte mi jedan. Ona opet razocaravajucu facu: To je serija 2000, mi tu seriju ne narucujemo. Meni mrak pade na oci.


Posto, ocigledno, nemam srece sa onim sta zacrtam, odlucim da malo bacim pogled na ostale ruzeve i da izaberem neki, cisto da se pocastim.
Posto sam dosad koristila samo klasicne GR ruzeve, odlucim da uzmem neki iz serije Ultra Rich Color Lipstick. Odlucila sam se za broj 45. Boja je izmedju bez, narandzaste i roze, bas neka neobicna.
Naravno, natrackala sam ga cim sam dosla kuci. :) Sadrzi vitamin E, fino hidratizira usne, nije suv, i ne spada brzo ( vec ga 3.5 sata imam na usnama, isti je kao kad sam ga stavila).














Ako znate neki ruz za nijansu jaci od ovog slobodno mi preporucite. Kako vam se cini ovaj?
Koji je vas omiljeni ruz?

Pozdravcic od Mie :)

2 коментара:

Colourful comments