25. 7. 2012.

Max Factor Flawless Perfection Blush

Moram da priznam da nikada nisam pridavala vaznosti rumenilu, nisam ga ni koristila, a i cinilo mi se kao beznacajan dio sminke. Medjutim, kada sam otkrila blogove, i usla u taj svijet, vidjela sam da skoro svaka blogerka koristi rumenilo i da zapravo ono nije toliko beznacajno. Opet, moram da priznam, kada sam pocela koristiti rumenilo dosta sam i brljala i grijesila pri izboru. Uvijek su mi bila pretamna, nisu odgovarala mom tipu koze i izgledala sam kao sa Pinka da sam sisla. Medjutim, prije par dana dobih savjet da mom tipu i boji koze najbolje pristaju roza rumenila. Moja faca je bila o.O! Pomislila sam 'Boze dragi, na sta li cu liciti sa rozim rumenilom, izgledacu jos gore nego da sam sa Pinka sisla'. Ali, odlucih da okusam srecu i kupim rozo rumenilo.

Rijec je o Max Factor Flawless Perfection Blush, nijansa 221 Classic Pink. Moram reci da sam se prijatno iznenadila kada sam ga prvi put stavila, na mom licu je bio potpuno neprimijetan, a opet, davao je neku notu svjezine i neceg sto ne znam da objasnim. :D Uopste nije bilo drecavo.




Na licu nije toliko drecavo, ali meni se bas dopada.

Da li vi koristite rumenila? Da li su vam dio svakodnevne sminke ili samo u posebnim prilikama?

Pratite nas i na Fejsbuku, obavjestavamo o novim postovima. :) http://www.facebook.com/pages/MAs-fashion-cosmetic-corner/193064370793912

Pozdravcic!
Mia :)

2 коментара:

  1. Nisam jos uvek koristila njihovo rumenilo ali deluje mi bas lepo... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Evo meni je ovo prvo rumenilo koje nisam promasila, i zaista imam samo rijeci hvale. :)

    ОдговориИзбриши

Colourful comments