9. 11. 2013.

Avon Ultra Color Lipstick

U inat jeseni, zimi, tmurnom vremenu i hladnim danima, ponovila sam se jednim ljetnim karminom. Riječ je o Avon Ultra color karminu, nijansa Hot Pink.


Pakovanje je klasično crno sa providnim vrhom. Informaciju o gramaži proizvoda nisam mogla da nađem jer na pakovanju ne piše, a ni na stranici Avona. Sama boja karmina je za nijansu-dvije svjetlija nego u katalogu, ali sam to i pretpostavljala da će tako biti, i nijansa je upravo onakva kakvu sam očekivala i htjela. Boja je prava ljetna, mada sam se kasnije pokajala što nisam naručila i nijansu Hibiscus koja je prava ljetna boja, svjetlija od Hot pink. Cijena ovog karmina je oko 7.5 km (ne znam tačno, bio je na akciji).



Tekstura karmina je veoma lagana, jedan sloj je dovoljan za dobru prekrivenost, mada to sve zavisi od ukusa. Što se tiče finiša, malo je nedefinisan, nema puno šimera a nije ni potpuno mat, više kao 'satin'. Kremast, ne suši se na usnama i ne ostavlja linije koje, bar ja, najviše mrzim kod karmina. Mene je iznenadilo to što mi nije ostavio trag na čašama, iskreno, očekivala sam mnogo manje od ovog karmina. Što se tiče postojanosti, prilično dobra 3-4 sata sa dva sloja.
na dnevnom svjetlu bez blica

na dnevnom svjetlu bez blica

Sve u svemu, ovaj karmin mi se jako dopao, i mislim da ću da kupim još neki karmin iz linije Ultra Color.
Da li ste vi probale neke nijanse iz Ultra Color linije? Utisci?

Kiss,

Mia

Нема коментара:

Постави коментар

Colourful comments